בחירת עורך דין שגוי למקרה של נזק אישי היא דבר שיכול לקרות. לפעמים אנשים בוחרים עורכי דין בגלל פרסום, ולפעמים הבחירה נעשית על פי הפניה מחבר. עם זאת, עורך הדין הטוב ביותר הוא זה שאתה מכיר, אוהב, סומך, ובאמת מרגיש שיש לו את טובתך.

אם אתה מרגיש תקוע עם עורך הדין הלא נכון, ייתכן שאתה תוהה אם תוכל להחליף עורכי דין באמצע תיק. התשובה היא שתוכל להחליט להעסיק מישהו אחר שייצג אותך. יתר על כן, אני מאמין שעליך לשכור עורך דין אחר אם מי שאתה עובד איתו אינו עובד לטובתך או שאיבדת את אמונך.

מתי לשכור מישהו אחר?

ישנן כמה נסיבות שמאלצות בחירת עורך דין אחר שיחליף את הראשון. הנה כמה מהמצבים האלה:

אתה מאמין שעורך הדין שלך לא מקשיב לך או לא רוצה לשמוע מה יש לך לומר
עורך הדין שלך לא משיב או לא חוזר לשיחות הטלפון.
אתה מרגיש שלעורך הדין שלך אין מספיק ניסיון
שכרת מישהו שלא מבין את המקרה שלך
אינך מקבל שום יחס אישי מעורך הדין שלך
ישנן נסיבות רבות אחרות בהן הגיוס של עורך דין אחר הוא צעד הגיוני, אך אלה הן מהנפוצות ביותר.

אז איך ניגשים להחליף עורכי דין באמצע תיק?

כיצד להחליף עורכי דין
מצא עורך דין חדש לפני שתפטר מהקודם שלך. אל תודיע לעורך הדין שלך שאתה מתכוון לבחור מישהו אחר. אתה לא רוצה להיתקע באמצע המקרה בלי שום סוג של ייצוג.
היו בטוחים כי לאדם שאתם עומדים להעסיק יש ניסיון. שאלו על חוויות קודמות בסוג המדויק שיש למקרה שלך, וודאו שאתם מעסיקים מישהו מוכשר.
והכי חשוב, האם עורך הדין שאתה שוקל להעסיק מישהו שאתה מוכן להקשיב לו, שיקשיב לך ושאתה מרגיש בנוח איתו ואתה באמת סומך שהוא יטפל בעניין זה עבורך? אם לא, מצא אפשרות אחרת.
תן לנו לעזור לך
אם אתה זקוק לעורך דין חדש תן לנו לעזור לך. אנחנו כאן כדי לוודא שאתה מקבל פיצוי הוגן וצודק על כל מצב שאתה נמצא בו. אנו מציעים גם הערכת סיכוי ראשונית בחינם – פשוט התקשר אלינו לקביעת פגישה.