כשמחפשים עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון, מחפשים הקלה רבה במתח עבורנו. כך שהתהליך יהיה מאוד חלק וללא "כאבים". אנו מחפשים לא רק את עורך הדין שיבצע את העבודה, אלא שגם יהיה נחמד ואישי, וכמובן, המשתלם ביותר באזור ראשון לציון לפשיטת רגל, כך שבתוך תקופה מהירה ככל שניתן, תהיו נמצאים ביציבות פיננסית גדולה. ותקבלו הזדמנות שנייה לקום על רגליכם.
ברוך הבא למשרד ליאור אבן עזרא עורכי דין. אני עורך דין לפשיטת רגל בראשון לציון והסביבה, ולפני כן עבדתי כעורך דין לפשיטת רגל מטעם המדינה לאחר לימודי המשפטים. בשנים האחרונות עזרתי ללקוחות רבים בהצלחה להיכנס להליך פשיטת רגל בראשון לציון ולקבל את ההפטר. פשיטת רגל היא לא תמיד הבחירה הנכונה, ואם זו לא הבחירה הנכונה עבורך, אני יכול לבחון אפשרויות אחרות כגון ייעוץ אשראי או משא ומתן והסדר חובות.

אל תהסס להתקשר אלי לטלפון 050-7870918, אפשר גם לשלוח לי הודעת טקסט בווטסאפ או לשלוח לי דוא"ל עם כל שאלה ועניין, או כמובן לתאם איתי פגישה כך שתקבל ייעוץ ראשוני והכוונה אף ללא כל התחייבות מצידך. אני מטפל בתיקים המתנהלים בבתי המשפט ובלשכות ההוצאה לפועל, ונותן שירות לחברות ולאנשים פרטיים.

מציאת עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון

אפילו המחשבה על הגשת פשיטת רגל מעלה רגשות ודאגות רבים, והניסיון לבחור עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון שיעזור לך בתהליך, אינו קל. בואו נודה בזה.ברצוני להבטיח לך שהמטרה שלי היא לעזור לך בתהליך עם הבנה, חמלה ומיומנות. אני מקווה שלאחר הגלישה באתר זה תלמד מספיק כדי להרגיש בנוח ליצור איתי קשר באמצעות הדוא"ל או הטלפון כדי לקבוע פגישת ייעוץ בחינם.

הגשת פשיטת רגל היא אפשרות חוקית ואתית לאנשים הזקוקים לעזרה. חוקי חדלות הפירעון החדשים שנחקקו לאחרונה מאפשרים לרבים מאלו אשר נקלעו לחובות בעל כורחם, להיכנס להליך שבו בקשתם למחיקת החובות תעמוד על הפרק וההחלטה בענייננם, תינתן בתוך מספר חודשים בלבד.

שינוי זה יעזור לאנשים רבים לצאת אל דרכם החדשה לאחר פשיטת הרגל מכיוון שהוא יאפשר להם להיפטר מכמה שיותר חובות, כולל החזרי מס. בהתייעצות הראשונית שלנו נדון כיצד הדבר עשוי להועיל לך באופן אישי.

האם הגשת פשיטת רגל מתאימה לך?

האם פשיטת רגל היא הבחירה הנכונה? פשיטת רגל יכולה לעזור לך ולאנשים כנים וחרוצים אחרים להיפטר מחובות מכבידים ולקבל את השליטה על עניינם, להליך זה ישנם מספר יתרונות מרכזיים:
ביטול עיקולים והגבלות.
הפסקת שיחות הטלפון המציקות מהנושים.
סוף להתעללות של עורכי הדין שמבצעים את הגבייה.
הפסקת תביעות.
הפטר מחובות.

עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון
עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון 2

אז איך מתחילים?

אתה יכול להתחיל את התהליך לקראת פתרון הבעיות הכספיות שלך ולבנות מחדש את דירוג האשראי המגיע לך על ידי התקשרות אלי בטלפון או באמצעות טופס יצירת הקשר שלי. לעתים קרובות אני יכול לענות על שאלות בדוא"ל. ייתכן שתרצה גם להסתכל בשאלון שלי כדי לראות איזה מידע יהיה נצרך בכדי להיכנס להליך.

אני אשמח לענות על שאלותיכם ולוודא שפשיטת רגל תעבוד עבורכם. לעתים קרובות, אני יכול לענות על כמה שאלות בדוא"ל אם אינכם מרגישים בנוח להתקשר. התייעצות ראשונית תימשך בדרך כלל כשעה ובמהלך זמן זה נדון בדברים הבאים:

למה אתה חושב על פשיטת רגל.
איזה נכס בבעלותך והוא הנכס הנמצא בסיכון שיילקח על ידי נאמן פשיטת רגל.
מה גובה ההכנסה שלך.
עסקאות פיננסיות אחרונות.
האם פשיטת רגל תעבוד בשבילך.
תהליך פשיטת הרגל.
מידע ומסמכים נחוצים לצורך הגשת פשיטת רגל
למה לצפות בדיון בפשיטת הרגל שלך
אגרות ועלויות.
ייעוץ אשראי נדרש.

פנה אליי עוד היום ויחד נראה כיצד ניתן לצאת לדרך חדשה, ללא דאגות וללא חובות!