עו"ד ליאור אבן עזרא

עורך דין הוצאה לפועל

התחייבות לביטול עיקולים והגבלות שהוטלו על ידי ההוצאה לפועל בדרך המהירה ביותר!

עורך דין הוצאה לפועל
Coperate law icon

מחיקת חובות בהוצאה לפועל

חייבים רבים לא מודעים לכך שניתן לבצע במצבים מסוימים מחיקת חובות בתיקי הוצאה לפועל. אנו נהפוך כל אבן בדרך יצירתית כדי לאתר את הפרצות שיובילו למחיקת החוב.

Real Estate law icon

ביטול עיקולים והגבלות

משרדנו מסייע לחייבים לזכות בחופש שלהם ולהשתחרר מעול העיקולים וההגבלות ובכלל אלה: עיקולי משכורת, עיקולי חשבון בנק, עיכוב יציאה מהארץ ועוד.

Insurence law icon

גביית חובות וייצוג בהתנגדויות

גרמו לך עוול? משרדנו מטפל בביצוע שטרות, ניהול הליכי גביית חובות, ייצוג בבתי המשפט לאחר התנגדויות בהוצאה לפועל

Family law icon

ייצוג בהליך חדלות פירעון

ייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון לפי החוק החדש המתנהלים בלשכות ההוצאה לפועל, לבעלי חובות שהנם עד 150 אלף ש"ח.

עורך דין נזיקין

נעים מאוד,
עו"ד הוצאה לפועל
ליאור אבן עזרא

כבר כסטודנט למשפטים בחרתי להתנדב במשך שנה שלמה באגף הסיוע לחייבים בבית משפט השלום, אשר זכיתי בסיומה לתעודת הוקרה מראש רשות האכיפה והגבייה. מאז, ידעתי שזה הכיוון שלי וחיי נוסבים מסביב לשעון בהקרבה ולחימה עיקשת למען שגרת חיים תקינה והנאה מהדבר הכי אלמנטרי לו זכאי כל אדם באשר הוא – צדק וחופש.
החופש להתנהל עם חשבון בנק, לקבל את המשכורת, לקבל את שכר הדירה, ליסוע ממקום למקום ועוד…

אני מתחייב בפני כל לקוח המיוצג על ידי לפעול בדרכים יצירתיות לביטול העיקולים או כל הגבלה אחרת בדרך המהירה והיעילה ביותר ולטפל במקרה שלו כאילו זה המקרה היחיד על שולחני.

0 +
עיקולים והגבלות שבוטלו

הדרך אל החופש שלך מתחילה כאן

אם גם לך נמאס לקבל מכתבי התראה, לשמוע נקישות בדלת משליחי הדואר, לקבל טלפונים מטרידים ולחיות בצילן של הההגבלות, זה סימן שצריך לפנות אליי עוד היום ולחוש הקלה כבר מהשיחה הראשונה

נגן וידאו

כיצד עורך דין הוצאה לפועל יסייע לחייב?

כשאתם עובדים עם עורך דין אתם לא לבד במערכה המתישה המלחיצה שמציבה לכם מערכת זו לצד הלחץ המופעל מהזוכים שלרוב, אינם חדלים מלהטריד ולהקניט אתכם על מנת להוציא מכם כספים.
משרדי עוסק בהגנה על חייבים בלבד בהוצאה לפועל בהצלחה רבה אשר זכו להשתחרר מכבלי העיקולים וההגבלות וזכו לראות את הצדק אשר נעשה בעניינם.
אני מאמין שבעבודה עם חייבים נדרשת חמלה לצד סבלנות אין קץ והבנה במצבו של החייב אשר נקלע למצב בו נושפים בעורפו ולא נותנים לו מנוח.

המטרה העיקרית שלשמה קיימת ההוצאה לפועל, היא סיוע בהוצאה לפועל של פסק דין או התחייבות ונועדה להיות כלי עבור הזוכים, אך ישנן גם הגנות המוענקות לפי חוק לחייבים שנועדו לסייע להם בהתמודדותם מול גוף זה, שעורך דין הוצאה לפועל יוכל לבצע בהם שימוש מושכל על מנת לסייע לכם.

טענת פרעתי – טענה זו אומרת למעשה שהחייב פרע את החוב (אני טוען שפרעתי את החוב) וקיימתי את החובה שהוטלה עליי.
על עורך הדין לנסח היטב את טענת הפרעתי וכן להכין את המסמכים כראוי. רצוי מאוד במקביל להגשת טענת פרעתי לפנות אל הזוכים במכתב מאת עורך הדין בדרישה לביטול הליך ההוצאה לפועל מצידה. כך הדבר יחסוך התדיינות יקרה של בית המשפט וכן זמן.

איחוד תיקים – אם נפתחו לחייב מספר תיקים, עורך דין הוצאה לפועל מטעמו רשאי לבקש איחוד שלהם ואז החייב יוכל לשלם בפריסת תשלומים שתתפרש לאורך פרק זמן מסוים.

צו תשלומים – במידה שאין ביכולתו של החייב לשלם את חובו במלואו, עו”ד הוצל”פ רשאי בתוך 20 יום ממועד המצאת האזהרה, להגיש בקשה שבה יפרט כיצד ביכולתו לשלם את החוב, מה הסכום החודשי שהוא יהיה מסוגל לשלם ובמשך כמה זמן.

חקירת יכולת – מי שנקלע לחובות ואין ביכולתו לשלם את מלוא החוב בתוך 21 ימים ממועד המצאת האזהרה, יוכל להתייצב בלשכת הוצאה לפועל שקרובה למקום מגוריו לשם חקירת יכולת על מנת שניתן יהיה לברר מה מצבו הכלכלי ומידת היכולת שלו למלא אחר התחייבויותיו.
חשוב לציין שפעמים רבות רשם ההוצאה לפועל מעביר את המחלוקת לבירור בבית המשפט ששם כמובן, כדאי ורצוי מאוד להיות מיוצגים.

החל משנת 2019 מתקיימים הליכי חדלות פירעון בהוצאה לפועל לחייבים בסכומים הנמוכים מ-150 אלף ש”ח, כאן במקרה זה, עו”ד ישמש כעורך דין חדלות פירעון של החייב ויפעל למחיקת חובותיו.

כיצד נפתח תיק בהוצאה לפועל?

הזוכים פותחים בהליכים על ידי הגשת בקשה לביצוע פסק דין כנגד החייב והם רשאים לעשות זאת בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל בארץ. בבקשת הביצוע על הזוכים לציין את ההליכים שהם מעוניינים שיינקטו כלפי החייב על מנת שיאיצו בו לבצע את תשלום החוב שהוא חב בו.
בקשה לביצוע פסק דין מוגשת רק אחרי 30 ימים ממועד מתן פסק הדין או מועד המצאת פסק הדין, שבהם יתכן והחייב יקיים את חובתו.

המצאת אזהרה
לאחר שהוגשה בקשת הביצוע של פסק הדין ללשכת ההוצל”פ, מנהל לשכת ההוצל”פ ימציא לחייב אזהרה המתריעה שעליו לשלם את החוב שנפסק לחובתו לפי התנאים הרשומים באזהרה או לחלופין, יהיה על החייב לבצע פעולות מסויימות ככל שאין ביכולתו לשלם את החוב שנפסק.
אני ממליץ לפנות לעורך דין הוצאה לפועל מיד עם קבלת האזהרה ללא כל השתהות.

מאמרים חשובים בנושא הוצאה לפועל

car accident icon

ביטול צו עיכוב

סגרו לך את השמיים? זה לא סוף העולם.

business icon

טענת פרעתי

מהי טענת פרעתי ולמה על פיה יוחלט גורל החוב שלך

criminal law icon

ביטול עיקול חשבון

מהו עיקול על חשבון הבנק ומה הדרכים לביטולו

child support icon

צו חיוב בתשלומים

כיצד מגישים בקשה לפריסת חוב בתשלומים שתתקבל במלואה

personal injury icon

חוב של נפטר

האם כשאדם נפטר גם החובות שלו מתים? כל התשובות כאן

education law icon

התנגדות לביצוע שטר

כל מה שכדאי לדעת כשבאים להתנגד לביצועו של שטר

divorce law icon

חדלות פירעון בהוצל"פ

איך מתנהל הליך חדלות פירעון החדש בהוצאה לפועל

tax law icon

מהי האזהרה לחייב?

כל מה שחשוב לדעת על האזהרה שנשלחת לכל בעל חוב

שאלות נפוצות בתחום ההוצאה לפועל

משרדנו מלווה ומייצג חייבים בעלי חובות הגבוהים מ-150 אלף ש"ח בהוצאה לפועל ומשיג עבורם הפטרים והסדרים נוחים במיוחד.

למשרדנו מגיעות מדי יום בקשות מחייבים המלינים על כך שחשבון הבנק שלהם עוקל. עיקול הוא פעולה משפטית שכפי שניתן לבצע אותה, ניתן בהתאם גם לבטל אותה.

צד שהפסיד במשפט וניתן נגדו פסק דין כספי, או שהמחאה (צ'ק) שנתן חזרה, במקרים רבים מסרב לשלם את החוב ועל כן נדרש מעו"ד הוצאה לפועל להתחיל בהליכי גבייה. משרדנו עוסק בזה והנו בעל אחוזי הצלחה גבוהים בגביית חובות.

לפי תקנות האתיקה המחמירות על עורכי דין אנו מנועים מלנקוב בסכומים. כמובן, כל מקרה לגופו.

כפי שעשינו זאת מאות פעמים באהבה ובהצלחה רבה. אנו נרד לשורש הבעיה ונבחן כיצד ניתן למחוק את החוב או לחלופין, נגיע להסדר עם הנושים או לפריסה של החוב בתשלומים נוחים.

זה הזמן לתאם פגישה או שיחת וידאו

מה חושבים עלינו

165644447 10226166154281367 6029365526597463953 n

" כעו"ד שעוסק בהוצאה לפועל כשכיר, אני יכול להגיד על עו"ד אבן עזרא שהוא אחד מעורכי הדין המקצועיים ביותר שנתקלתי בהם, אשר אוהב מאוד את מה שהוא עושה, יצירתי מאוד וסבלני, ולכן, גם התוצאות שלו בהתאם" 

עו"ד אסף גינזבורג