ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר דומה בתוכנו לצוואה, אלא שמדובר במסמך בעל חשיבות המכיל רשימת פעולות שהממנה (מייפה הכוח) הסמיך אדם כלשהו לפי בחירתו החופשית, להיות מיופה הכוח (האפוטרופוס), לבצען, לפי ההנחיות שפורטו במסמך ובהתאם להוראות חוק האפוטרופסות.
המסמך נערך על ידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך בהתאם לדרישות הממנה וצרכיו העתידיים בעת קרות המקרה בו ייפוי הכוח והתכנים שבו, יצטרכו לבוא לידי ביטוי.

נעים מאוד, עו"ד ליאור אבן עזרא

אזורי מתן שירות

השירות ניתן ללקוחות מכל הארץ. המשרד ממוקם במרכז הארץ בקרבת ציר תחבורה ראשי ונגיש למגיעים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, ובקרבת תחנת רכבת. במקרים חריגים ניתן לקבוע פגישה בבית הלקוח.

מה תפקידו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך יהיה חתום על ידי הממנה בפני עורך דין שעבר הכשרה ייעודית לעניין עריכת ייפוי כוח מתמשך, והוא בעל תעודת הסמכה ממשרד המשפטים ומלשכת עורכי הדין, ואין לו כל אינטרס אישי בעצם עריכת ייפוי הכוח.

אם מסיבה כלשהי התעורר ספק אצל עורך הדין בדבר היותו של הממנה כשיר לחתום על מסמך ייפוי הכוח, בין היתר עקב מוגבלות שמשפיעה על יכולתו להבין את תוכן הדברים בייפוי הכוח, משמעות המסמך, מטרותיו ותוצאותיו, על עורך דין ייפוי כוח מתמשך להפנות את הממונה למומחה, על מנת שיעניק לו חוות דעת מקצועית ובלתי תלויה, בדבר היותו כשיר.

פנו עכשיו להבטחת עתידכם ורכושכם באופן המקצועי ביותר!

להלן תפקידיו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך:

טיפים לבחירת עורך דין ייפוי כוח מתמשך

  1. שימו לב כי מדובר בעריכת מסמך אשר מחייב הסמכה נוספת ממשרד המשפטים מלבד רישיון עריכת הדין, לכן, בקשו לראות תעודה המסמיכה את עורך הדין לערוך מסמך זה.

  2. בקשו שרק עורך הדין שעמו נפגשתם יהיה החתום על מסמך ייפוי כוח על מנת למנוע מצב בו מלאכת העריכה שהנה מחייבת משפטית תועבר לעורך דין אחר.

  3. הימנעו מעורכי דין אשר גובים שכר טרחה מופרז וכן מעורכי דין אשר עלות ייפוי הכוח המתמשך אשר נערך על ידם, נמוכה מדי מהממוצע.

  4. בקשו הכנת מסמך ייעודי שיוכן ויהיה ערוך בהתאמה אישית לדרישותיכם ולא להסתפק במסמך שבלוני שבו בוצעה העתקה והדבקה עם שינויי פרטים מינורים.

  5. בקשו לראות דוגמא למסמך ייפוי כוח מתמשך שבוצע על ידי אותו עורך הדין, קראו אותו היטב וראו כיצד אתם מתחברים לתוכן הכתוב.