קיצוץ בהוצאות שלך צריך להיות משימה שנתית או אפילו דו שנתית. הוצאות ותקציב הם שני משתנים המשתנים במהלך השנה; לתפוס אותם במושכות, לחפור את בנבכי ההוצאות שלך ולקחת אחריות.

שינוי פרדיגמה
מעת לעת, חזור אחורה במבט אחר החשבונות שלך, עצור לרגע, והסתכל על כל הכספים שלך מנקודת מבט אחרת. ארגן את כל החשבונות, התחייבויות כרטיסי האשראי וההוצאות שלך לפי קטגוריות.
ברגע שההוצאות שלך יהיו בפורמט, תוכל להעריך ולהבין אותן בקלות, מה שהופך את הפחתת ההוצאות שלך לקלה בהרבה.
קניות הן אחת הדרכים הקלות ביותר להוציא הרבה כסף, כל הזמן להצדיק כל הוצאה. במיוחד אם אתה קונה מצרכים ומוצרים יומיומיים. נסה לקנות מוצרים במבצע, חנויות כלבו גדולות בדרך כלל מתמחרות במחיר מוזל את מוצרי שם המותג שלהם בהשוואה למוצרים האחרים. אם אתם מחפשים בגדים, קנו בגדים מחוץ לעונה. לרוב הם ירדו 50 עד 25 אחוז הנחה. או שאתה יכול לקנות בחנויות כלבו מקוונות עצומות כמו עליאקספרס. התחל לחפש את התמורה הטובה ביותר עכשיו, ובסופו של דבר, תהפוך לקונה בעל ערך, מנוסה וזו תהיה משימה חשובה לנגד עיניך.

בישלו וארזו את הארוחות מהבית
בואו נחשוב על זה לרגע. העלות הממוצעת של קפה בבית הקפה המקומי היא 15 ש"ח, קניתם עוד בייגל ואתם עומדים על 30 ש"ח לארוחת הבוקר. בדרך כלל ארוחת צהריים עולה 45 ש"ח אם לא הולכים למסעדה המגישה מזון בישיבה. מחיר ארוחת הערב תלוי אם הולכים למסעדה בה יושבים או מזמינים ןלוקחים לדרך (טייק א ווי) יכולה להיות 60-90 שקלים לאדם. עכשיו בואו נוסיף כי בסך הכל, בקצה הנמוך אתה מוציא 120 ש"ח ליום על אוכל, ובקצה הגבוה אתה מוציא 150 ש"ח ליום. לשבוע, רק על האוכל, הוצאתם בקצה הנמוך 840 ש"ח ובקצה הגבוה כ-1,500 שקלים.

הכינו קפה בעצמכם במקום לקנות אותו
הכינו וארזו ארוחת צהריים במהלך שבוע העבודה
בישלו ארוחת ערב בבית ותכננו את הארוחות לשבוע
קנו מצרכים במבצע
היצמדו למותגי חנות או קופונים
קנו בתפזורת מחנויות מקוונות מחו"ל
אל תפחד לקנות מוצרים קפואים כמו: בשר, פירות, ירקות.

הפחתת הוצאות הבידור

בידור הוא מותרות, ולא מצרך, ולכן יש לתקצב אותו ככזה. אנחנו עובדים קשה בעבודות שלנו, שמים אוכל על השולחן, מספקים מחסה לעצמנו ולמשפחה ועושים את הדברים שאנחנו נהנים מהם. רצוי למדוד על איזה סוגי בידור עליהם אנו מוציאים את כספנו וכמה אנו יכולים להפחית באופן דרסטי את התקציב שלנו בזה.

הזמינו סרטים מספקי הטלוויזיה במקום ללכת לבתי הקולנוע
קנו מוצרי אלכוהול וטבק במקרים במקום בהתאמה אישית
חסוך על ידי יציאה לחופשה אחת במקום לצאת כל סוף שבוע
תכננו טיולים לא יקרים: במקום פארק מים, צאו למעיין מים מתוקים
עקוב אחר ההוצאות שלך
אני יודע שזה מתחיל להישמע מיותר, אבל צריך לעקוב אחר ההוצאות שלך, היכן אתה מוציא את הכסף שלך וכמה שאתה מוציא. ככל שאתה מודע כמה אתה מוציא, כך אתה תוציא פחות, ותוכל להתאים באופן פעיל את ההוצאות והתקציב שלך. עקוב אחר ההוצאות שלך, באופן יומי, שבועי או חודשי.

בניית תקציב
ברגע שבאמת הערכת וניתחת את ההוצאות וההכנסות שלך. התחל ליישם תקציבים ומגבלות על הוצאות מסוימות. קבל הבנה מה עובד ומה לא. בנה תקציב שתוכל לעמוד בו. התקציב שלך צריך לגדול ולהשתנות ככל שהכספים והחיים שלך משתנים. תקציב אחד לא יעבוד כל הזמן, ההבנה כיצד לתפעל ולשנות אותו במידת הצורך תוביל אתכם להצלחה כלכלית.