אז אתה בבעיה כלכלית עמוקה. מאחר בתשלומי המשכנתא, הרכב, ההלוואות למיניהן והטבעת הולכת ומתהדקת סביב צווארך, כל מה שאתה רוצה לעשות זה לצרוח: "הצילו" או להיעזר בשירותיו של עורך דין פשיטת רגל בבאר שבע.

למרבה המזל, יש חדשות טובות. יש לך זריקה לחיים חדשים על ידי הגשת בקשה לפשיטת רגל ואולי אפילו לא תצטרך לאבד את הבית או את המכונית. כל מה שנדרש הוא בחירה מוצלחת של עורך דין פשיטת רגל המסוגל להוציא אותך מהמצב הלא סימפטי הזה.

עצם הידיעה שאתה שרוי במצב עמוק מכדי לנהל את הדברים בעצמך היא צעד ראשון מרשים. בתי המשפט נאנחים מצער מאותם חייבים נואשים שניסו לייצג את עצמם. דיני פשיטת הרגל מסובכים ומצריכים ידע מעמיק. תיקים רבים שבהם החייבים מייצגים את עצמם, נקלעים למצב גרוע יותר ממה שהיה קודם לכן, ולכן החייבים איבדו את רכושם מבלי להשתחרר מאף אחד מחובות שלהם. 

נקודת המוצא בבחירת עורך דין פשיטת רגל בבאר שבע

בחירת עורך דין פשיטת רגל בבאר שבע היא למעשה תהליך דו-שלבי: התחל במציאת ובדיקת מועמדים סבירים. השלם את המשימה על ידי ראיון עם המבחר העומד בקריטריונים שלך, ואז שמור על עורך הדין שמרגיש לך הכי תואם לביצוע המשימה החשובה.

הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש שופעים באתרי אינטרנט המסייעים במציאה ובדיקה, אך לעתים השיטות המסורתיות והמיושנות מועילות. תשאלו שכנים. תשאלו חברים וקרובים. (כן, צריך לבלוע את הגאווה…) אולי יש עורכי דין בוועד הבית שלך. אין ספק שיש עורכי דין אפילו בוועד בית הכנסת שלך. בקש מכולם המלצות.

השלב הבא צריך להיות לבקר באתרים של אותם עורכי דין ובדפים שלהם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר וכמובן בדף העסקי בגוגל, ולנסות לדלות כמה שיותר מידע בייחוד מהביקורות.
אמנם, ישנן ביקורות מלאכותיות אך בחלק גדול מהמקרים ניתן למצוא גם ביקורות אמיתיות שיש בהן כדי להשפיע על קבלת ההחלטה.

למצוא עו"ד מומחה לפשיטות רגל בלבד

כמו כל נותן שירות אחר בחיים, אין כמו לשכור את המומחה. זה שעוסק אך ורק בנישה הרצויה וניכר ממנו כי עושה זאת מאהבה רבה. עם השנים כמות התיקים המוגשים לפתחם של בתי המשפט הולכת וגדלה, מה שגורם לכך שקבלת ההפטר הופכת להיות משימה מאתגרת למדי ובתי המשפט עם הזמן הופכים חשדנים יותר וקפדנים יותר כלפי החייבים.
על מנת לעבור את המשוכה המאתגרת הזו בייחוד בעיר כמו באר שבע, הנחשבת לשיאנית ארצית במספר פושטי הרגל, יש צורך בעורך דין יצירתי ומקצועי מאוד שהוא עו"ד מומחה לפשיטת רגל בלבד.

בדיקת רישיון עריכת דין פעיל באתר לשכת עורכי הדין

על פי חוק, רק עורך דין החבר בלשכת עורכי הדין יכול ורשאי לייצג אתכם בהליכי פשיטת רגל. לצערנו, ישנם כל מיני גופים המפרסמים מודעות נוצצות ברשתות החברתיות בדבר הצלחתם לכאורה במחיקת חובות בסכומים נכבדים.
ברוב המקרים, מדובר במצג שווא של חברות הפועלות בניגוד לחוק ואשר בתי המשפט אסרו עליהן לייצג חייבים בהליכי פשיטת רגל.

מה עוד? האם עורכי הדין פרסמו מאמרים בכתבי עת מקצועיים? האם הם מבוקשים כדוברים בכנסי פשיטת רגל?

לבסוף, רצוי לחקור את היסטוריית התלונות בועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין.

לאחר שעשית זאת, הגיע הזמן לפגישות. קבעו לפחות שלוש כאלה למטרות השוואה. כמו כן, רצוי שלא לדחות מועמד שגובה דמי ייעוץ ראשוני קטנים. צריך להבין את עורך הדין אשר למד שנים רבות, השקיע במשרד ויש לו הוצאות שוטפות רבות. בדרך כלל ניתן לשלם שכר טרחה זה כנגד החשבון שלך אם אתה ועורך הדין מחליטים שאתם ממשיכים יחד בתהליך.