המרכז לגביית קנסות הוא אגף ברשות האכיפה והגבייה, האמון על גביית קנסות שמקורן בעבירה שבוצעה כנגד רשות ממשלתית. נהלי המרכז ודרכי פעולתו מעוגנים בחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות התשנ"ה – 1995.המרכז לגביית קנסות גובה את החובות הבאים:

מחיקת חובות אפוא מהסוגים שצויינו לעיל הנה מורכבת למדי.

יש לך עניין במרכז לגביית קנסות? תן לנו לטפל בחובות שלך

אנו מטפלים בהסדרת חובות במרכז לגביית קנסות החל מ-50 אלף ש"ח בלבד כאשר קיימים חובות נוספים שאינם בטיפול המרכז. מענה לשאלות ניתן לקבל אך ורק בפגישת ייעוץ פרונטלית במשרדנו

כיצד מתבצע הליך הגבייה במרכז לגביית קנסות?

חוב אשר לא שולם במועדו, מועבר לגבייה באמצעות המרכז לגביית קנסות. המרכז שולח מכתב התראה לחייב שעליו לשלם את חובו בתוך פרק זמן מסויים אחרת, יאלץ החייב להתמודד עם עיקולים והגבלות שיוטלו עליו והתיק יועבר מהמרכז לגביית קנסות אל לשכת ההוצאה לפועל.

חובות במרכז צוברים ריביות והצמדות ועל כן, סכומי הקרן (גובה החוב הראשוני) תופחים להם בהתמדה באופן אוטומטי על ידי אלגוריתם המערכת הממוחשבת של המרכז.

קצת על עיקולים והגבלות והדרך לצאת מהם

נגן וידאו אודות עורך דין חובות

כיצד ניתן לבצע מחיקת חובות במרכז לגביית קנסות?

היות ומדובר בחובות שבעיקרם כלפי רשויות ממשלתיות ובחלק מהמקרים עקב עבירות פליליות, הם לרוב, לא ניתנים למחיקה אלא אם כן נוצרו עקב טעות. עם זאת, ניתן במקרים רבים, להגיע להסדר חובות שבמסגרתו הריביות שהתווספו להן לאורך התקופה בה החוב לא שולם, יימחקו, והחייב יוכל לשלם את חובו בפריסת תשלומים לאורך תקופה ובסכומים שכן יוכל לעמוד בהם.

על מנת להביא להסדר כזה, יש להגיש בקשה מנומקת היטב בליווי אסמכתאות על מצבו של החייב והגורמים שבעטיים לא שילם את חובו במועד. הבקשה להסדר מוגשת לרשם שבודק את הבקשה ומכריע מה יעלה בגורל החוב. על מנת שהבקשה תיראה רשמית, משכנעת, אשר מציגה את סיפורו של החייב בדרך הטובה ביותר, רצוי מאוד להתייעץ עם עורך דין מחיקת חובות.

משרדנו הגיש עד כה בקשות רבות למחיקת חובות במרכז לגביית קנסות ולקוחותינו זכו להסדרים נוחים במיוחד ולעתים אף למחיקת החוב במלואו.
אם גם את/ה נקלעת לחוב במרכז לגביית קנסות וברצונך להתנער ממנו, מלא/י את טופס יצירת הקשר ועו"ד ממשרדנו יחזור אלייך בהקדם.