כאשר מחפשים עורך דין פשיטת רגל ברמת גן, חשוב לשים דגש מלבד המחיר הסביר, על ניסיון משולב של מספר שנים בייצוג אנשים פרטיים ועסקים קטנים בהליכי פשיטות רגל, הוצאה לפועל ומשא ומתן על הסדרי חובות עם הנושים. משרד עורכי הדין ליאור אבן עזרא מסייע ללקוחות מרמת גן ומיתר חלקי הארץ להשיג הקלות כספיות והגנה על נכסים מפני הטרדות הנושים, גביות, עיקולים, פסקי דין, שעבודים, היטלי מס ועוד.

משרדנו מסייע לאנשים ולחברות לקבל החלטות מושכלות ולהבין את האפשרויות העומדות בפניהם כאשר הם נקלעים לבעיות כלכליות בכספים האישיים או בחשבונות העסקיים שלהם. משרדנו מעניק ללקוחות את הכלים הדרושים לנקיטת פעולה מיידית למניעת אובדן רכושם ומתן ביטחון למשפחותיהם.

נגן וידאו אודות עורך דין חובות

מה תפקידו של עורך דין פשיטת רגל ברמת גן?

כל מצב פיננסי שונה ופשיטת רגל לא עשויה תמיד להיות האופציה הנכונה עבורך. כעורכי דין לענייני פשיטת רגל אנו מעניקים תשומת לב פרטנית למצבו של כל לקוח לפיתוח גישה חסכונית המתירה חששות ספציפיים ומאפשרת הגשמת יעדים. אנו שואפים לתקשר בצורה המקלה על הבנת התהליך ומפחיתה את הלחץ שקשיים כלכליים מעצם טבעם יוצרים.

אם פשיטת רגל איננה בשבילך, אנו נייעץ לך לגבי חלופות אחרות שיאפשרו לך לשלוט בעתידך הכלכלי.

אם אתה נתקל בקשיים כלכליים, פנה למשרדנו להתייעצות ללא התחייבות. ניתן להימנע מטעויות רבות שעשויות להיות יקרות לאחר שניידע אותך על זכויותיך. אם אתה שוקל פשיטת רגל או זקוק לסיוע בפתרון מצבך הכלכלי, תוכל להגיע אלינו לשיחת ייעוץ ראשונית בה נבחן את המקרה שלך ונעריך את המסלול שהכי נכון לך.

אם אתם חשים את הלחץ של חוב פיננסי כגורם מכריע שבכוחו להוביל לקריסה עסקית, עיקולים, אובדן עבודה, כרטיסי אשראי, הלוואות או מכל סיבה אחרת, אנו יכולים לעזור. משרדנו מתמחה בפשיטת רגל, משא ומתן על חובות והגעה להסדרים נוחים עם הנושים.

אל תסכנו את החסכונות שהרווחתם קשה. קבלו ייעוץ מעורכי דין מנוסים כיצד להסיר את עול החובות או להקים תוכנית תשלומים שאתם יכולים להרשות לעצמכם. 

הדרך החדשה שלך מתחילה כאן!

האם כדאי עורך דין פשיטות רגל ברמת גן דווקא?

אני סבור שבתחום כה קריטי כמו חדלות פירעון בה אדם שרוי בגבו אל הקיר, מוטב שהפרמטרים המנחים לקראת הבחירה של עורך דין פשיטת רגל, יהיו לפי המדרג שלהלן:

א. מידת הניסיון – ככל שהניסיון רב יותר כך עורך הדין נתקל בכמה שיותר מקרים הדומים למקרה שהובא לפניו לטיפול.

ב. כמות תיקי פשיטת הרגל המוגשים מדי חודש: כפי שאף אחד לא רוצה להיכנס למסעדה ריקה כך לא כדאי להיכנס למשרד עורכי דין של בפעילות בייחוד בתחום הזה. ככל שמוגשים יותר תיקים כך הדבר מלמד על "מערכת משומנת".

ג. הנישה המקצועית שבה עוסק המשרד: חשוב מאוד שעיקר ההתמחות של המשרד תעסוק בפשיטות רגל, אלא אם כן מדובר במשרד גדול המורכב ממספר מחלקות שעליהן אמון עורך דין אחד שמטפל בנישה ספציפית.

ד. כאשר המיקום, צריך להיות האחרון במדרג הפרמטרים.

חשוב לציין כי רוב עורכי הדין נפגשים עם הלקוח בממוצע 3 פעמים בלבד שזה מתבטא ב:

  1. פגישת הייעוץ הראשונית והחתימה על ייפוי הכוח והסכם שכר הטרחה.
  2. הכנה לחקירת הנאמן – באמצע ההליך נדרש מהחייב להגיע לנאמן לבירור ועל עורך הדין להכין את הלקוח כך שיידע להשיב נכונה על שאלותיו, החקירה אינה בנוכחות עו"ד.
  3. הכנה לקראת הדיון הסופי שיתקיים בבית משפט השלום או בלשכת ההוצאה לפועל

עם זאת, ישנם עורכי דין המעניקים תשומת לב גדולה ופרטנית יותר ומבקשים מהחייב למלא אחת לחודשיים את הדוחות לממונה במשרדם.

אמנם רמת גן רוויה במשרדי עורכי דין העוסקים בפשיטת רגל ודי בסיור קצר במתחם הבורסה בכדי להתרשם מהכמות והמבחר שעומד לרשות החייב. עם זאת, במדינה קטנה כמו ישראל, כדאי ליסוע חצי שעה ואף שעה אם פוגשים מישהו מקצועי שבידיו האמונות ניתן לסמוך כי ישחרר את החייב מעול החובות.